بین الاقوامیسیر و سیاحت

پاکستان میں چائنا کلچرل سنٹر آن لائن سرگرمیوں کے ذریعے 2022 چینی سالِ نو – “شیر کے سال” کا جشن منا رہا ہے

(اسلام آباد) چینی سالِ نو، جسے بہار کا تہوار یا قمری نیا سال بھی کہا جاتا ہے، چینی لوگوں کا سب سے عظیم الشان روایتی تہوار ہے. اس تہوار کو خاندان کے دوبارہ اتحاد کی علامت بھی سمجھا جاتا ہے۔ چینی نئے سال کی تعطیلات کے دوران، لوگ جشن کی فضا میں مختلف سرگرمیوں کے ساتھ نئے سال کا آغاز کرتے ہیں۔

اس مرتبہ چین کا سال نو یکم فروری2022 کومنایا گیا۔ چین اور پوری دنیا میں چینی نئے سال کے جشن میں بھرپور شمولیت کے لیے، پاکستان میں چائنا کلچرل سینٹر نے بھی 2022 چینی نئے سال کو منانے کے لیے آن لائن سرگرمیوں کا ایک سلسلہ شروع کیا۔

1 فروری 2022 سے، مختلف آن لائن ثقافتی تقریبات اور سرگرمیاں پاکستان میں چائنا کلچرل سینٹر کے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز بشمول آفیشل فیس بک (https://www.facebook.com/cccenterinpak) اور Wechat پر آن لائن پوسٹ کی جا رہی ہیں۔

اس مختلف براہ راست گالا پرفارمنسز، ویڈیوز ٹورز، تصویری نمائشیں، آن لائن 3D تجربہ ٹورز اور اینیمیشن ویڈیوز اپ لوڈ کیں گئیں، جن میں چینی نئے سال کی مبارکباد کے حوالے سے مختلف ثقافتی موضوعات کا احاطہ کیا گیا تھا۔

ان مختلف ثقافتی سرگرمیوں میں شامل ہیں، تائی چی تھراپی ویڈیوز سیریز، چینی نئے سال کے بچوں کے اینیمیٹڈ مختصر ویڈیوز شوز، Hebei کی خصوصی آرٹ پرفارمنس “نارتھ آف ریور، بریلینس آف دی پہی”، چینی نئے سال کی تصویری نمائشیں “دنیا کے بچوں کے ساتھ چینی نئے سال کا جشن منانا” اور “ڈریگن ڈانس پرفارمنس کے ساتھ بہار کا تہوار منانا”۔

پاکستان میں چائنہ کلچرل سنٹر کے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر شائع ہونے والے کچھ دیگر ایونٹس میں انٹرایکٹو تجربہ ٹور شامل تھے، جس میں “موسم سرما کا دورہ سنکیانگ” تھا۔ اس کے علاوہ “بہار اور چینی شمسی نام” پر ایک ویڈیو سیریز تھی۔ “ڈریم آئس اینڈ سنو ٹور” چائنا آئس اینڈ سنو ٹورازم اوورسیز پروموشن سیزن 2022 پر ویڈیو سیریز شمالی چین کے 7 صوبوں اور شہروں میں سیاحوں کے پرکشش مقامات اور برف اور برف کی ثقافت کو ظاہر کرتی ہے، جن میں سنکیانگ، اندرونی منگولیا، بیجنگ، ہیبی، ہیلونگ جیانگ، جیلن۔ اور لیاؤننگ شامل ہیں۔ چین کے نئے سال کی خوشیوں کو منانے والے بہت سے اور تقریبات میں مختلف صوبوں اور شہروں کے ذریعے منعقد کیے جانے والے پروگرام بھی شامل ہیں، ان میں ہینن، شنگھائی، جیانگ سو، ژی جیانگ سر فہرست ہیں۔

پاکستان میں چائنہ کلچرل سینٹر کے زیر اہتمام آن لائن ثقافتی سرگرمیاں نہ صرف دنیا بھر میں چینی نئے سال کی خوشی کو ظاہر کرتی ہیں بلکہ چینی روایتی ثقافت کی شاندار عکاسی بھی کرتی ہیں، سیاحت کو فروغ دیتی ہیں اور بیجنگ میں جاری 2022 کے موسم سرما کے لیے نیک خواہشات بھی بھیجتی ہیں۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button